Корзина
+38 (044) 33-999-55 +38 (063) 25-49-555
info@voipcard.com.ua

Гарантія

     Продукція, придбана на сайті voipcard.com.ua, має гарантію на експлуатацію, незалежно від того, придбана вона за повну ціну або зі знижкою.

Умови гарантії відповідають вимогам Закону «Про захист прав споживачів» та чинним стандартам.

Обов'язковою умовою обміну за гарантією є наявність фабричної упаковки (якщо вона є), повна комплектація та документи, що підтверджують придбання.


Строки та порядок надання гарантії на товари:


Гарантійний термін експлуатації нараховується з дня отримання замовлення споживачем і становить від 14 до 5 років залежно від сервісної політики виробника.

Запитання щодо якості продукції приймаються за телефоном менеджера інтернет-магазину.

Гарантія не поширюється на комплектуючі та аксесуари (комплектуючі у виробах, витратні матеріали, аксесуари, кабелі, перехідники, документацію, програмне забезпечення, упаковку, батарейки, зарядні пристрої, зовнішні антени тощо), які можуть йти в комплекті з товаром, за винятком самого товару.

Обмін та повернення товару належної якості, у разі невідповідності очікуванням здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.

Гарантійні зобов'язання та гарантійне обслуговування не поширюються на Товар у разі:

  • випадкового ушкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу спричинено програмами;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
  • наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку/акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені.

Правила повернення непродовольчої продукції згідно із законом про захист прав споживача:

  • Товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
  • Товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • Збережено всі ярлики та заводське маркування.

Придбаний товар повертається у такому порядку:

  1. Товар підлягає поверненню лише через сервісний центр і лише у строк 14 календарних днів із моменту придбання;
  2. Сервісний центр проводить експертну оцінку в період до 14 календарних днів та робить висновок;
  3. У разі позитивного рішення сервісного центру повернення коштів проводитиметься протягом 7 календарних днів.
  4. У разі негативного рішення сервісного центру товар повертається клієнту і видається висновок.

Для звернення вам необхідно мати товар та документи, що підтверджують придбання

Для обміну чи повернення товару неналежної якості необхідно зв'язатися з менеджером інтернет-магазину за номером телефону +38044-33-999-55.


Деталі пересилання уточнюйте за телефоном +38044-33-999-55

Усі витрати на доставку товару оплачує відправник.