Послуги
Надаємо послуги з впровадження рішень на базі IP-телефонії для компаній, що працюють у сфері торгівлі, електронної комерції, медицини, пасажирських та вантажоперевезень, автосервіс, сервісні центри, контактні центри, готельний бізнес та інше.
Наша команда висококласних фахівців допоможе розробити та впровадити індивідуальні рішення щодо IP-телефонії для вашого бізнесу. Це може бути як інтеграція з CRM-системою, так і розробка рішень щодо роботи з SMS-повідомленнями, систем автообзвону клієнтів, різноманітні звіти, модулі аналітики, систем керування контактними центрами тощо.
Вибираючи наші послуги, для впровадження IP-телефонії у себе в компанії, ви отримуєте цілий комплекс послуг з підбору обладнання, програмного забезпечення, реалізації проекту, технічну підтримку, а також ряд переваг, які не зможуть запропонувати вам інші. Гнучкість, доступність, індивідуальний підхід, розробка та впровадження проекту з урахуванням специфіки вашого бізнесу.
Наші послуги:
- Консалтинг та підбір обладнання під завдання клієнта
- Встановлення та налаштування IP-АТС (Asterisk)
- Встановлення та налаштування GSM-шлюзів
- Встановлення та налаштування E1/PRI плат та шлюзів
- Встановлення та налаштування FXS/FXO-шлюзів
- Налаштування IP-телефонів
- Розробка додаткових програмних модулів та індивідуальних рішень
Як це працює:
- Аудит - Проводимо детальний аналіз завдань та аудит існуючої телефонії (якщо є)
- Розробка - Розробляємо індивідуальні рішення (підбір технічного рішення, його конфігурацію, додаткові модулі та звіти), спираючись на дані аналізу завдань та аудиту
- Впровадження - Здійснюємо впровадження рішення щодо IP-телефонії у клієнта
- Підтримка - Підписуємо договір технічного супроводу реалізованого проекту