Jabra Engage 75 stereo (9559-583-111)
Jabra Engage 75 Stereo (9559-583-111) – професійна DECT гарнітура на два вуха, підтримує підключення до 5 пристроїв, інтуїтивно зрозуміле управління викликами, база для зарядки з сенсорною панеллю: відповідь, завершення розмови, відключення звуку (mute), індикатори заряду акумулятора та підключення. DECT технологія з радіусом дії до 150 метрів, широкосмугове звучання, індикатор зайнятості на штанзі мікрофона, до 13 години в режимі розмови, функція швидкого заряджання акумулятора до 40% за 30 хвилин, стиль носіння - оголовье.
Гарнітура Engage 75 stereo - гарнітура преміум-класу забезпечує зручне бездротове підключення, тривалий час роботи від акумулятора та кришталево чисте звучання мови. Вона призначена для професіоналів, які потребують першокласної якості переговорів з клієнтами та підключення до кількох пристроїв (одночасне з'єднання з 5 пристроями: настільним телефоном, софтфоном та мобільним телефоном/планшетом). Пристрій відповідає вимогам Skype for Open Office, його ефективне шумозаглушення та досконалі динаміки забезпечують приголомшливу якість зв'язку навіть у шумних офісах.
Основні характеристики Jabra Engage 75 Stereo (9559-583-111)
- Стерео гарнітура на два вуха
- Наявність індикатора зайнятості
- Час роботи в режимі розмови 13 годин
- 2 мікро-USB
- RJ-9 для підключення трубки
- J-9 для передачі аудіосигналу настільного телефону
- J-45 для AUX
- NFC
- Bluetooth 5,0 (підтримує 2 одночасні підключення)
- ТипDECT навушник гачок
- Тип підключенняUSB
- Діапазон зв'язку з базою100 метрів
- ТипDECT гарнітура на одне вухо
- Тип підключенняUSB
- Діапазон зв'язку з базою150 метрів
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |