Спикерфон Plantronics Calisto 3200 USB-A
Портативний персональний спікерфон Calisto 3200 призначений для сучасних співробітників, які працюють віддалено. Мікрофон з кутом захоплення 360 градусів забезпечує насичене та чисте звучання, а можливість підключення через стандартний інтерфейс USB, вбудований відсік для зберігання кабелів та прості елементи керування дозволяють легко розпочати переговори та повністю контролювати виклики. Тепер ви можете користуватися конференц-зв'язком у будь-якому приміщенні.
Calisto 3200 забезпечує професійний звук та інтуїтивно зрозуміле керування під час сеансів конференц-зв'язку. Пристрій підтримує автоматичне увімкнення при підключенні. Прості елементи керування та візуальні індикатори для виклику, гучності та відключення мікрофона дозволяють контролювати якість передачі мови. Голосові повідомлення кількома мовами, зокрема динамічне сповіщення про вимкнення мікрофона, надають інформацію про стан дзвінка.
Основні характеристики:
Роз'єм USB-A
Зручність у використанні завдяки технології Plug and Play: підключення до ПК через USB
Відмінна якість звуку: повнодуплексна передача аудіосигналу з 360-градусним покриттям приміщення
Динамічне сповіщення про відключення мікрофона: сповіщення користувача, коли він починає говорити при вимкненому мікрофоні
Компактність та портативність: в комплект поставки входить м'який чохол, що спрощує перенесення та зберігання пристрою
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |