VEGA 50 EUROPA 4 FXS/2FXO

В наявності
0
Модель: VEGA 50 EUROPA 4FXS
10500 грн.
Скорочений опис
Vega 50 EUROPA 4 FXS, 2 FXO володіє великим набором всіляких телефонних інтерфейсів, цей шлюз незамінний при підключенні до VoIP традиційних аналогових АТС, ISDN BRI телефонів, аналогових телефонів і телефонних ліній.Veg... Читати далі...

Vega 50 EUROPA 4 FXS, 2 FXO володіє великим набором всіляких телефонних інтерфейсів, цей шлюз незамінний при підключенні до VoIP традиційних аналогових АТС, ISDN BRI телефонів, аналогових телефонів і телефонних ліній.
Vega 50 EUROPA 4 FXS, 2 FXO має систему комутації викликів, дозволяючи пристрою працювати без використання зовнішнього SoftSwitch/IP PBX або перемикатися в цей режим за відсутності зв'язку з SoftSwitch або IP PBX.
Короткі технічні характеристики Vega 50 EUROPA 4 FXS, 2 FXO:

VoIP протоколи:
SIP
H.323 version 4
Аудіокодеки:
G.711 (a-law/u-law) (64 kbps) G.729a (8kbps) G.723.1 (5.3/6.4 kbps)
Підтримка факсів – до G3 факсів, використовується T.38
Підтримка модемних з'єднань до V.90 використовується G.711
Ідентифікація:
Caller ID спосіб
H.323 реєстрація на гейткипере
SIP реєстрація та Digest ідентифікація
Білінг, управління та обслуговування:
HTTP WEB сервер – з доступом для користувача
Обліковий запис для Radius
Віддалене оновлення версії:
Авто оновлення
Оновлення конфігурацій
SNMP MIB 1&2
TFTP/FTP підтримка
VT100 - RS232/Telnet
Якість голосу:
Адаптація, зміна джиттера
Генерація комфортного шуму
Придушення пауз
802.1 p/Q VLAN таггування
Диференційовані сервіси (DiffServ)
Типи сервісів (ToS)
QoS статистичний звіт
Відлуння придушення (G.168 до 128ms)
Проходження NAT

Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок