Спикерфон Plantronics Calisto 5200
Портативний персональний спікерфон Calisto 5200 призначений для мобільних співробітників. Де б ви не працювали, в офісі, вдома або в будь-якому іншому місці, Calisto 5200 здатний забезпечити чітке звучання та професійну якість конференц-зв'язку. Підтримка інтерфейсу USB-A або USB-C та роз'єму 3,5 мм гарантує сумісність з більшістю ПК/Mac, планшетів та мобільних пристроїв, а мікрофон з 360-градусним покриттям забезпечує виняткову якість звуку.
Можливості підключення. На сьогоднішній день обробка дзвінків доступна за допомогою різних пристроїв – ПК, планшетів та мобільних телефонів. Завдяки портам з роз'ємом 3,5 мм та інтерфейсом USB-A або USB-C персональний спікерфон Calisto 5200 забезпечує швидке та надійне підключення до будь-якого пристрою. Можна навіть поєднувати дзвінки з різних пристроїв, щоб залишатися на зв'язку з колегами та клієнтами.
Основні характеристики:
Підтримка підключення через роз'єм 3,5 мм та інтерфейс USB
Збільшений час роботи акумулятора
Прості засоби регулювання рівня гучності та керування викликами
Ненаправлений мікрофон
Висока якість звуку
Портативність
Чутливість мікрофона: -26 дБ
Частотна характеристика мікрофона: Широкосмуговий до 6,8 кГц, повнодуплексний звук, ехопридушення
Мікрофон та технології: цифровий всеспрямований мікрофон MEMS. Цифрова обробка сигналів (DSP) забезпечує природне звучання голосу та придушення луни.
Чутливість динаміка: 81.5 дБ
Опір динаміка: 4 Ом
Заряд батареї: до 30 годин
Місткість батареї: 1000 mAh
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |