Панель розширення Fanvil C10

В наявності
0
Модель: С10
уточнюйте
Скорочений опис
Fanvil С10 - це панель розширення, яка призначена для підвищення продуктивності та збільшення ефективності апаратів Fanvil С62 (Р). Панель розширення має 30 вільно програмованих DSS-клавіш з двоколірними діодами та під'є... Читати далі...

Fanvil С10 - це панель розширення, яка призначена для підвищення продуктивності та збільшення ефективності апаратів Fanvil С62 (Р). Панель розширення має 30 вільно програмованих DSS-клавіш з двоколірними діодами та під'єднується до IP-телефону кабелем з RJ-45 роз'ємом. Панелі розширення можна підключати послідовно до 5 шт., додавши 150 клавіш до IP-телефону. IP телефон з приставкою підтримує весь набір функцій IP-ATC, такі як швидкий набір, BLF/BLA, інтерком, переадресація/переведення/утримання/паркування/перехоплення/повернення. Fanvil С10 - ідеально підходить для секретарів, помічників, агентів колл-центру, керівників.

Основні характеристики:

  • 30 вільно програмованих BLF-клавіш з двоколірними діодами
  • До 5 панелей розширення, сумарно 150 клавіш
  • Двокольорові (червоний/зелений) діоди для відображення статусу лінії
  • Кнопки вільно програмуються під функції speed dialing, call pickup, Intercom, hold, transfer, voicemail, forward, DND
  • Потрібен блок живлення при підключенні більше однієї панелі розширення до телефону
  • 2 порти RJ-12 (5P5C) (вхід/вихід)
  • Блок живлення 110-240В АС, 5В/1А DC
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
Нещодавно переглянуті
icon_teleg Telegram