Панель розширення Fanvil C10
Модель: С10
уточнюйте
Скорочений опис
Fanvil С10 - це панель розширення, яка призначена для підвищення продуктивності та збільшення ефективності апаратів Fanvil С62 (Р). Панель розширення має 30 вільно програмованих DSS-клавіш з двоколірними діодами та під'є...
Читати далі...
Fanvil С10 - це панель розширення, яка призначена для підвищення продуктивності та збільшення ефективності апаратів Fanvil С62 (Р). Панель розширення має 30 вільно програмованих DSS-клавіш з двоколірними діодами та під'єднується до IP-телефону кабелем з RJ-45 роз'ємом. Панелі розширення можна підключати послідовно до 5 шт., додавши 150 клавіш до IP-телефону. IP телефон з приставкою підтримує весь набір функцій IP-ATC, такі як швидкий набір, BLF/BLA, інтерком, переадресація/переведення/утримання/паркування/перехоплення/повернення. Fanvil С10 - ідеально підходить для секретарів, помічників, агентів колл-центру, керівників.
Основні характеристики:
- 30 вільно програмованих BLF-клавіш з двоколірними діодами
- До 5 панелей розширення, сумарно 150 клавіш
- Двокольорові (червоний/зелений) діоди для відображення статусу лінії
- Кнопки вільно програмуються під функції speed dialing, call pickup, Intercom, hold, transfer, voicemail, forward, DND
- Потрібен блок живлення при підключенні більше однієї панелі розширення до телефону
- 2 порти RJ-12 (5P5C) (вхід/вихід)
- Блок живлення 110-240В АС, 5В/1А DC
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |
Нещодавно переглянуті