Snom D785 Ip Phone White
Модель: D785 White
8190 грн.
Скорочений опис
Snom D785 - це IP-телефон бізнес-класу від німецького виробника VoIP обладнання. Сучасний дизайн, кольоровий дисплей з високою роздільною здатністю, спеціальний екран для моніторингу активності внутрішніх номерів, кнопки...
Читати далі...
Snom D785 - це IP-телефон бізнес-класу від німецького виробника VoIP обладнання. Сучасний дизайн, кольоровий дисплей з високою роздільною здатністю, спеціальний екран для моніторингу активності внутрішніх номерів, кнопки BLF із вбудованими світлодіодами, наявність Bluetooth, все це для зручності використання з високою продуктивністю та доступністю. Підтримує 12 SIP акаунта та 6 програмованих клавіш із вбудованими світлодіодами (підтримка до 24 призначень). Оснащений двома гігабітними портами. Покращена якість звуку завдяки цифровому процесору сигналів (DSP).
Основні характеристики IP-телефону Snom D785 White:
- 12 SIP облікового запису
- 6 програмованих клавіш із вбудованими світлодіодами (підтримка до 24 призначень)
- 2 Gigabit Ethernet порту
- 1 USB порт
- Кольоровий дисплей 4,3”
- Можливість підключення розширювального модуля D7
- Вбудований Bluetooth
- Підтримка PoE
- Широкосмуговий HD-звук
- Наявність спікерфону
- Підтримка IPv6
- Телефонна книга на 1000 контактів
- Корпус виконаний із білого пластику.
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |