IP-телефон Fanvil X5U-R

В наявності
0
Модель: X5U-R
уточнюйте
Скорочений опис
IP-телефон Fanvil X5U-R - це добре помітний червоний IP-телефон, який легко виявити на відстані. Він призначений для використання у спеціалізованих приміщеннях, де пристрої мають бути легко виявлені у надзвичайних ситуац... Читати далі...

IP-телефон Fanvil X5U-R - це добре помітний червоний IP-телефон, який легко виявити на відстані. Він призначений для використання у спеціалізованих приміщеннях, де пристрої мають бути легко виявлені у надзвичайних ситуаціях, таких як пожежні станції, лікарні, урядові установи тощо. IP телефон Fanvil X5U-R має функцію SIP Hotspot, яка дозволяє використовувати один SIP обліковий запис для декількох фізичних або програмних SIP телефонів або групових викликів.

Основні характеристики:

Червоний корпус
Підтримка технології SIP Hotspot
Звук високої чіткості, чудовий динамік Harman та підтримка широкосмугових кодеків G.722 та Opus
Основний кольоровий РК-дисплей 480×320 пікселів 3.5-дюйма
Додатковий кольоровий дисплей 320×240 пікселів 2.4 дюйма
16 SIP ліній
30 кнопок прямого набору і 4 кнопки ліній, що настроюються, з колірною індикацією
Два Gigabit Ethernet порти з PoE
Вбудований Bluetooth
Підтримка EHS бездротових гарнітур
Підтримка Wi-Fi адаптера
Підтримка IPv4/IPv6 протоколів

Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок