Snom D345 Ip Phone
Модель: D345
уточнюйте
Скорочений опис
Snom D345 - це професійний IP-телефон із чудовою якістю складання від німецького виробника VoIP обладнання. Snom D345 - високоякісний SIP-телефон, який не потрібно замінювати кожні кілька років. Якість звуку D345 включає...
Читати далі...
Snom D345 - це професійний IP-телефон із чудовою якістю складання від німецького виробника VoIP обладнання. Snom D345 - високоякісний SIP-телефон, який не потрібно замінювати кожні кілька років. Якість звуку D345 включає нову покращену аудіосистему, яка є особливістю новітньої архітектури Snom та є результатом багаторічного розвитку. Наявність VPN-клієнта для увімкнення додаткового рівня безпеки. Оснащений двома дисплеями високої роздільної здатності. Дисплей функціональних клавіш підтримує чотири віртуальні сторінки, пропонуючи 48 програмованих клавіш. Підтримує 12 SIP акаунта та 12 програмованих клавіш із вбудованими світлодіодами.
Основні характеристики IP-телефону Snom D345:
- 12 SIP облікових записів
- 12 програмованих клавіш із вбудованими світлодіодами (підтримка до 48 призначень)
- 2 Gigabit Ethernet порту
- 1 USB порт
- Підтримка VPN
- Підтримка IPv6
- Підтримка PoE
- Можливість підключення до 3-х розширювальних модулів D3
- Дисплей високої роздільної здатності
- Дисплей функціональних клавіш
- Широкосмуговий HD-звук
- Наявність спікерфону
- Телефонна книга на 1000 контактів
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |