IP-телефон Fanvil X7C

В наявності
0
Модель: X7C
уточнюйте
Скорочений опис
IP-телефон Fanvil X7C - це високотехнологічний корпоративний IP-телефон бізнес-класу, що відрізняється сучасним мінімалістичним дизайном, коли потрібен миттєвий доступ до всієї важливої інформації. На додаток до 5-дюймов... Читати далі...

IP-телефон Fanvil X7C - це високотехнологічний корпоративний IP-телефон бізнес-класу, що відрізняється сучасним мінімалістичним дизайном, коли потрібен миттєвий доступ до всієї важливої інформації. На додаток до 5-дюймового кольорового екрану високої роздільної здатності, Fanvil X7C підтримує 20 SIP ліній, аудіо в HD якості з підтримкою Opus, до 60 DSS (12 фізичних) кнопок, вбудованим Bluetooth, Wi-Fi.

Основні характеристики:

20 SIP ліній, 3-стороння конференція, функція гарячого підключення
5-ти дюймовий, кольоровий ємнісний тач скрін
Голос у HD якості на динаміці та гарнітурі
До 127-ми DSS кнопок біля дисплея
Вбудований Bluetooth 2.1 для підключення до гарнітур
Підтримка Wi-Fi (через Wi-Fi адаптер)
Кодек для відеодзвінків
Підставка з двома регульованими кутами нахилу – 40 та 50 градусів
Підтримка EHS гарнітури
2 GE порти з підтримкою PoE
Сумісність із платформами: 3CX, Avaya, Asterisk, Broadsoft, Metaswitch, Elastix та ін.

Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок