Plantronics BlackWire C225
Гарнітура Plantronics BlackWire C225 – стерефонічна гарнітура з головним кріпленням. Гарнітура Blackwire 225 підтримує роботу з ноутбуками, смартфонами та планшетами завдяки наявності універсального кабелю з роз'ємом 3,5 мм. Інтуїтивно зрозуміле керування дозволяє користуватися гарнітурою людям з будь-яким рівнем підготовки. Міцний каркас гарнітури забезпечує надійний захист від зношування. Конструкція, що складається, спрощує зберігання гарнітури після завершення роботи.
Всі гарнітури Blackwire 215/225 оснащуються відомими технологіями обробки звуку компанії Plantronics. Підтримка технології SoundGuard - обмеження аудіо для захисту від звуків, що перевищують 118 дБА. Мікрофон з функцією шумозаглушення знижує рівень фонового шуму, завдяки чому ваші співробітники зможуть оцінити чистоту звучання та відчувати впевненість у будь-яких умовах.
Основні характеристики:
Модель – стерефонічна
Амбушюри - поролон
Роз'єм 3,5мм
Наявність блоку керування на шнурі
Металеве оголов'я
Гарантія 2 роки
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |