Модуль Digium - TC400B
Digium TC400B – це комплект, що складається з напіврозмірної низькопрофільної плати TC400P (сумісної з PCI 2.2) та спеціального модуля — мезоніну обробки голосу TC400M.
Плата Digium Wildcard TC400B призначена для апаратного перетворення кодеків із високим ступенем компресії голосу за допомогою додаткових ресурсів ЦГЗ (цифрової голосової обробки), що раніше виконувалося самим IP-PBX Asterisk, знижуючи його продуктивність.
Asterisk програмно перетворює кодек G.729a (за наявності ліцензії) в інший кодек залежно від параметрів орігінації або термінації виклику, з’єднує дзвінки з різними кодеками чи забезпечує взаємодію VoIP-каналів із TDM-каналами. Такі перетворення потребують значних обчислювальних ресурсів, вимірюваних у MIPS (мільйони інструкцій за секунду), і вимагають багато процесорного часу. Плата Digium Wildcard TC400B знімає це навантаження з центрального процесора, даючи змогу виконувати інші завдання або додаткові функції. Окрім того, вона дозволяє Asterisk виконувати перетворення кодека G.723.1 на інші формати — можливість, якої раніше не було.
Digium TC400B підтримує перетворення:
-
G.729a (8,0 кбіт/с) ↔ G.711 A/μ-law
-
G.723.1 (5,3 кбіт/с) ↔ G.711 A/μ-law
Продуктивність становить до 120 одночасних двонаправлених перетворень G.729a або до 92 для G.723.1. Плата Digium Wildcard TC400B не вимагає додаткової оплати ліцензій чи реєстрації, необхідної під час придбання програмної реалізації кодека Digium G.729a.
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |