Модуль Digium - TC400B
Digium TC400B – це набір, що складається з напіврозмірної низькопрофільної PCI-2.2-сумісної плати TC400P та спеціального модуля – мезоніну обробки голосу TC400M. Плата Digium Wildcard TC400B розроблена для перетворення кодеків з високою компресією голосу за допомогою додаткових ресурсів ЦГЗ, яке раніше виконувалося б самим IP-PBX Asterisk, знижуючи його продуктивність.
Asterisk програмно перетворює кодек G.729a, за наявності ліцензії, в будь-який інший кодек, залежно від параметрів оригінації чи термінації виклику, проключає дзвінки з різними кодеками чи з'єднує VoIP-канали з TDM-каналами. Перетворення кодеків обходиться недешево в перекладі на MIPS (мільйони операцій на секунду), і вимагають багато процесорного часу скоєння даних опеацій. Крім того, плата Digium Wildcard TC400B не тільки звільняє центральний процесор від цих завдань, даючи можливість виконувати інші операції або додаткові процедури, але і дозволяє Asterisk перетворювати кодек G.723.1 на інші, що раніше не було можливо.
Плата Digium TC400B перетворює кодек G.729a (8.0кбіт/с) або G.723.1 (5.3кбіт/с) на G.711 a/-law і навпаки, G.711 a/-law – на G.729a (8.0кбіт /с) або G.723.1 (5.3кбіт/с). Digium Wildcard TC400B здатна на 120 одночасних двонаправлених перетворень G.729a або на 92 в G.723.1. Плата Digium Wildcard TC400B не вимагає ні додаткової оплати ліцензій при використанні цих одягів, ні реєстрації, яка потрібна при купівлі програмного коду Digium G.729a.
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |