Jabra BIZ 1100 EDU Stereo 3.5mm (1159-0139-EDU)
Jabra BIZ 1100 EDU Stereo - Міцна та легка гарнітура для учнів. Розширте можливості дистанційного навчання з кращим у світі звуком професійного рівня від Jabra Biz 1100 EDU.
- Мінімізуйте шум фону
Мікрофони з шумом придушення допомагають учням чітко чути в шумній обстановці, оскільки фонові шуми зменшуються або навіть повністю блокуються. Отже, де б ваші учні не навчалися сьогодні, вчитель почує їх, а не їхніх однокласників, інших членів родини чи домашнього вихованця.
- Захистіть їхні вуха
Благополуччя учнів є ключовим чинником кожного педагога, зокрема захист їх вух від раптових гучних звуків. Jabra Biz 1100 EDU оснащений функцією PeakStop, функцією Jabra, яка усуває потенційно небезпечні звукові піки, тому навіть найменші учні можуть безпечно використовувати його протягом усього дня.
- Досить зручно, щоб забути про
Biz 1100 EDU створений для комфорту завдяки легкій, ергономічній рамі та м'яким подушкам зі штучної шкіри. Він настільки легкий і зручний, що ваші учні можуть носити його весь день, щодня, не відволікаючись (ну принаймні не на гарнітуру).
Основні характеристики Jabra BIZ 1100 EDU Stereo 3.5mm (1159-0139-EDU):
- Гарнітура на два вуха
- Підключення до 3.5 mm
- Носіння оголов'я
- Два динаміки (стерео)
- Міцна конструкція - з штангою мікрофона, що повертається на 270°
- Тип мікрофона - Шумопригнічення, односпрямований
- Чорний колір
- 74 г
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |