Grandstream GCC Extra 100 Users / Extensions

В наявності
0
Модель: GCC-UC-Extra-100-EXT
уточнюйте
Скорочений опис
Оновіть свою систему зв’язку за допомогою ліцензії Grandstream GCC Extra 100 Users/Extensions GCC60xx, що дозволить підтримувати додаткові 100 користувачів SIP IP-АТС за одноразову плату. Це оновлення ідеально підходить ... Читати далі...

Оновіть свою систему зв’язку за допомогою ліцензії Grandstream GCC Extra 100 Users/Extensions GCC60xx, що дозволить підтримувати додаткові 100 користувачів SIP IP-АТС за одноразову плату. Це оновлення ідеально підходить для компаній, що розвиваються, забезпечуючи плавну масштабованість і покращену продуктивність мережі. Ефективно вдосконалюйте свою інфраструктуру за допомогою цього економічно ефективного рішення, що дозволить збільшити кількість користувачів без постійних витрат. Підтримуйте високу якість обслуговування та підключення за допомогою надійної ліцензії Grandstream

Максимум 1000 користувачів.

Підходить до GCC60хx серії.

Варіанти оновлення за допомогою ліцейнзій:

  • До 500 користувачів, максимум 120 одночасних дзвінків
  • До 750 користувачів, максимум 90 одночасних викликів
  • До 1000 користувачів, максимум 60 одночасних викликів
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram