Grandstream Software UCM Base Package

В наявності
0
Модель: Software UCM Base Package
15960 грн.
Скорочений опис
SoftwareUCM — це програмне рішення PBX, яке забезпечує масштабовану платформу для бізнес-комунікації та співпраці з потужними функціями та інтеграціями, які дозволяють командам бути більш продуктивними, ніж будь-коли ... Читати далі...

SoftwareUCM — це програмне рішення PBX, яке забезпечує масштабовану платформу для бізнес-комунікації та співпраці з потужними функціями та інтеграціями, які дозволяють командам бути більш продуктивними, ніж будь-коли раніше. Ця програмна АТС об’єднує всі бізнес-комунікації на одній централізованій платформі, яка забезпечує голосові та відеодзвінки, зустрічі, чат, дані, аналітику, мобільність, доступ до об’єктів, домофони, відеоспостереження тощо. SoftwareUCM підтримує всі кінцеві точки SIP і програму Wave для комп’ютерів, мобільних пристроїв і Інтернету, дозволяючи командам спілкуватися та співпрацювати з будь-якого місця на майже будь-якому пристрої. Завдяки найсучаснішому набору функцій зв’язку та співпраці, безпеці банківського рівня, розширеним налаштуванням і різноманітним параметрам масштабованого плану, SoftwareUCM є ідеальним рішенням АТС для підприємств, малого та середнього бізнесу, роздрібної торгівлі, гостинності та житлових будинків.

Варіанти Software UCM Upgrade:

Base Package

50 Upgrade Package

250 Upgrade Package

Базовий пакет із річною оплатою

Пакет оновлення з річною платою

Пакет оновлення з річною платою

50 користувачів

Додає 50 користувачів

Додає 250 користувачів

24 одночасних викликів

Додає 16 одночасних викликів

Додає 64 одночасних викликів

Плани Software UCM можуть бути створені для підтримки до 5000 користувачів і до 1000 одночасних викликів шляхом поєднання кількох оновлень для досягнення необхідної кількості користувачів і одночасних викликів.

Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
Нещодавно переглянуті
icon_teleg Telegram