Digium IP Phone D45

В наявності
0
Модель: D45
уточнюйте
Скорочений опис
Digium D45 - HD IP-телефон початкового рівня на дві лінії підтримує інтегровані програми, стандартні на всіх телефонах Digium. Це оптимальний телефон від компанії Digium, який чудово підійде для будь-якого рядового сп... Читати далі...

Digium D45 - HD IP-телефон початкового рівня на дві лінії підтримує інтегровані програми, стандартні на всіх телефонах Digium. Це оптимальний телефон від компанії Digium, який чудово підійде для будь-якого рядового співробітника компанії.

Інтуїтивно зрозумілий доступ до таких функцій як журнал дзвінків, голосова пошта, статус телефону, паркування виклику та інші можливості заощаджують Ваш час. Телефони Digium дуже прості в установці та зручні для роботи.

Телефони Digium чудово передають голос, автоматично розпізнаються Asterisk та SwitchVox, а ціни дозволяють вписатися до будь-якого бюджету.

Технічні характеристики Digium D45:

Дисплей LCD, 3.5", роздільна здатність 240 × 120 пікселів
Кількість SIP-ліній 2
Клавіші швидкого набору 4
Клавіші навігації 6
Підключення гарнітури та мікрофону Підтримується
Контроль гучності Підтримується
Роз’єм для гарнітури RJ-9
Мережеві порти 2 × 10/100/1000 Mbps (вбудований комутатор)
Порт живлення 5 V DC
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
Нещодавно переглянуті