Snom D385N Ip Phone
Snom D385N- це IP-телефон бізнес-класу з чудовою якістю збірки і оновленим дизайном від німецького виробника VoIP обладнання. Snom D385N високоякісний VoIP телефон нового покоління з великим кольоровим екраном і додатковим дисплеєм клавіш швидкого доступу. Якість звуку D385N включає нову поліпшену аудіосистему, яка є особливістю новітньої архітектури Snom і є результатом багаторічного розвитку. Високошвидкісний порт USB дозволять користувачам підключати різні аксесуари. Наявність VPN-клієнта для включення додаткового рівня безпеки. Оснащений двома дисплеями високого дозволу. Дисплей функціональних клавіш підтримує чотири віртуальні сторінки, пропонуючи 48 програмованих клавіш. Підтримує 12 SIP аккаунта і 12 програмованих клавіш з вбудованими світлодіодами.
Основні характеристики IP-телефону Snom D385N:
- 12 SIP акаунтів
- 12 програмованих клавіш з вбудованими світлодіодами (підтримка до 48 призначень)
- 2 Gigabit Ethernet порту
- 1 USB порт
- Підтримка VPN
- Підтримка IPv6
- Підтримка PoE
- Можливість підключення до 3х розширювальних модулів D3
- Кольоровий дисплей з високою роздільною здатністю 4, 3 "
- Оновлений графічний дизайн
- Дисплей функціональних клавіш
- Широкосмуговий HD-звук
- Наявність спикерфона
- Телефонна книга на 1000 контактів
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |