Snom M30 DECT Phone

В наявності
0
Модель: M30
5376 грн.
Скорочений опис
Snom M30 має великий кольоровий дисплей. Він поєднує кришталево чисту якість звуку з основними функціями виклику та типовими бізнес-функціями, такими як утримання чи переадресація. Його потужна батарея забезпечує до... Читати далі...
Snom M30 має великий кольоровий дисплей. Він поєднує кришталево чисту якість звуку з основними функціями виклику та типовими бізнес-функціями, такими як утримання чи переадресація. Його потужна батарея забезпечує до 22 годин роботи у режимі розмови або до двох тижнів у режимі очікування – ви не пропустите жодного дзвінка! Чотири додаткові клавіші легко налаштовуються для швидкого набору та місцевих номерів. Також можна запрограмувати корисні ярлики для меню, що часто використовуються, наприклад, тонів дзвінка, вікна повідомлень або надісланих повідомлень. Базова станція M400 з двадцятьма телефонними трубками M30 може обробляти десять паралельних телефонних дзвінків SIP.
Основні характеристики DECT IP-телефону Snom M30:
  • Два одночасні виклики
  • Підтримка HD звуку
  • Багатокольоровий LED дисплей 176 x 220 пікселів
  • Живлення по USB: 5 В, 1 A
  • Вбудований затискач для ременя
  • Міцна та надійна конструкція
  • Випробування на падіння з висоти 2м
  • Акумулятор літієво-іонний, 1100mAh, 3.7V, 4.1 W
  • Час у режимі розмови до 22 години
  • Час роботи в режимі очікування до 350 годин
  • Клавіатура з підсвічуванням
  • Нотатник на 100 записів
  • 2+1-сторонній конференц-зв'язок на телефоні
  • Великий температурний діапазон (0 ° C - 55 ° C)
  • Розмір 128x53x25мм (ДxШxГ)
  • Вага 82г
Сумісні базові станції:
  • M400 станція
  • M900 станція
  • M900 Outdoor
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок