USB-трубка Plantronics Calisto P240
Plantronics Calisto P240 - USB-трубка для тих, хто переходить із традиційної телефонії на IP та системи Unified Communications. Це ідеальне рішення для любителів традиційного дизайну. Компактна трубка підключається та живиться від USB-порту комп'ютера. Plantronics Calisto P240 оснащена рідкокристалічним дисплеєм зі зручним меню та відображенням інформації про телефон. Набірне поле дозволяє спростити спілкування, уникнувши необхідності використовувати для дзвінка інтерфейс управління програмного телефону (софтфону). На трубці також є кнопки прийняття/завершення дзвінка, регулювання гучності та відключення мікрофона.
Основні характеристики:
Забезпечує повний функціонал під час роботи з програмними телефонами провідних виробників
Інтегрується з ПК у режимі "plug and play"
Широкосмуговий стереозвук
Рідкокристалічний дисплей
Стандартне набірне поле (12 кнопок)
Шумо та ехопридушення
Вбудований full duplex спікерфон
Комплектується настільною підставкою
Підтримка програмного забезпечення Plantronics Hub: керування викликами з кількох софтфонів, додаткові налаштування звуку, автоматичне оновлення статусу присутності в програмах UC і т.д.
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |