Snom Meeting Point
Модель: Meeting-Point
уточнюйте
Скорочений опис
Snom Meeting Point – це SIP-конференц-телефон від німецького виробника VoIP обладнання. Завдяки надійному придушенню фонового шуму та чудовому звуку з технологією OmniSound, можна проводити телефонні конференції з ...
Читати далі...
Snom Meeting Point – це SIP-конференц-телефон від німецького виробника VoIP обладнання. Завдяки надійному придушенню фонового шуму та чудовому звуку з технологією OmniSound, можна проводити телефонні конференції з великими групами до 10 осіб. Три динаміки, оснащені повнодуплексним широкосмуговим звуком, забезпечують збалансований і повний звук. Snom MeetingPoint ідеально підходить для використання у середніх та великих конференц-залах.
Основні характеристики конференц-системи Snom MeetingPoint:
- 12 SIP-акаунтів
- 3-сторонній конференц-зв'язок
- Технологія повнодуплексного широкосмугового звуку
- Діапазон роботи мікрофона до 30 м ²
- Одночасний доступ до внутрішніх та зовнішніх телефонних книг (LDAP)
- Можливість підключення додаткових мікрофонів Snom Extra microphones для більшого діапазону запису
- Open VPN
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |