Snom M700 Multi-Radio Base Station
Snom M700 DECT – це базова станція з чудовою якістю складання від німецького виробника VoIP обладнання. Налаштування просте та інтуїтивно зрозуміле завдяки вбудованому режиму встановлення на телефонах M85, M65 або M25. Підтримує об'єднання кількох базових станцій M700 утворюючи єдину мережу, що забезпечує вільне переміщення між базовими станціями. Дзвінки продовжуються безперервно при переході з однієї станції на іншу. В одній екосистемі може підтримуватись робота 254 станцій M700 і до 1000 DECT трубок Snom. Бездротова безпека забезпечується шифруванням DECT, а TLS та SRTP забезпечують безпечний SIP-зв'язок. Система сумісна з усіма основними системами VoIP, такими як АТС на базі Broadsoft та Asterisk. M700 ідеально підходить для компаній, яким потрібне бездротове покриття на декількох поверхах або великих будівлях.
Основні характеристики DECT бази Snom M700:
- Масштабованість до 253 базових станцій
- Підтримка до 1000 телефонів в одній системі
- Бездротова синхронізація
- Діапазон дії у приміщеннях до 50 метрів
- Діапазон дії на відкритих просторах до 300 метрів
- До 8 вузькосмугових або 4 широкосмугових дзвінків на одній базовій станції в режимі мікростільникової установки
- До 10 вузькосмугових або 5 широкосмугових дзвінків на одній базовій станції в режимі одностільникової установки
- Сумісна з DECT трубками M85, M65 або M25
- Підтримка широкосмугового звуку
- Підтримка ретранслятора M5
- Жодних прихованих витрат на ліцензії
- Менеджер DECT не потрібний
- Розширення покриття
- Багатокольорова світлодіодна індикація стану
- Інтерфейс LAN: 10/100 BASE T IEEE 802.3
- PoE (IEEE802.3af, клас 2)
- Розмір 211Х150х58 мм (ДхШхГл)
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |