Snom M58 DECT Phone
Модель: M58
6678 грн.
Скорочений опис
Snom M58 ідеально підходить для робочих офісних станцій без додаткових кабелів VoIP. Завдяки великому 5-дюймовому кольоровому дисплею, інтегрованій функції емуляції загального виклику та новому дизайну користувач от...
Читати далі...
Snom M58 ідеально підходить для робочих офісних станцій без додаткових кабелів VoIP. Завдяки великому 5-дюймовому кольоровому дисплею, інтегрованій функції емуляції загального виклику та новому дизайну користувач отримує у своє розпорядження повноцінний настільний телефон. Усі налаштування виконуються централізовано за допомогою нульового торкання, а програмне забезпечення оновлюється за допомогою бездротового зв'язку за необхідності. На 8 тризначних світлодіодних клавішах, що призначаються, можна запрограмувати власну емуляцію системних функцій Snom на додаток до стандартних функцій. На Snom M500 можна розподіляти, утримувати та контролювати до 16 викликів по всій системі без будь-яких знань у галузі програмування та незалежно від провайдера VoIP. M58 вражає своїм дизайном на основі серії D8xx з великим кольоровим дисплеєм та антибактеріальним корпусом. На додаток до дротових гарнітур також підтримуються гарнітури Bluetooth.
Основні характеристики DECT IP-телефону Snom M58:
- Підтримка емуляції загального виклику (SCE)
- 8 програмованих світлодіодних функціональних клавіш
- Бездротові оновлення програмного забезпечення для телефонів (OTA)
- Вбудований DECT, Bluetooth
- Великий кольоровий дисплей 5 дюймів (480 x 272 пікселів)
- Підтримка HD звуку
- Міцна та надійна конструкція
- Клавіатура з підсвічуванням
- До 50 м дальність дії у приміщенні
- До 300 м дальність дії на вулиці
- Нотатник на 500 записів
- Великий температурний діапазон (0 ° C - 40 ° C)
- Розмір 175x240x210мм (ДxШxГ)
- Вага 1.051кг
Сумісні базові станції:
- M500 станція
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |