Snom M56
Snom M56 - це міцний телефон для співробітників, який вражає пило- та водонепроникним корпусом IP67. Snom M56 підходить для використання навіть у найскладніших умовах. Гумовий корпус завжди надійно лежить у руці, великий, 2,4-дюймовий кольоровий дисплей забезпечує хороший огляд у будь-який час, а велика клавіатура дозволяє працювати навіть у робочих рукавичках. Сертифікація IP67 робить його телефоном для використання поза приміщеннями: бризки води або короткочасні падіння у воду не становлять проблеми, а також він стійкий до пилу та бруду. Тому Snom M56 ідеально підходить для використання у майстернях, складальних цехах або для роботи на відкритому повітрі. Вбудована кнопка тривоги та вбудований ліхтарик забезпечують максимальну функціональність. Завдяки 12 годинам розмови з якістю звуку HD та навушникам Bluetooth Snom M56 є ідеальним доповненням до серії M5xx.
Основні характеристики:
- Великий 2,4-дюймовий кольоровий дисплей
- 6 програмованих світлодіодних функціональних клавіш
- Клас захисту IP67
- Антибактеріальний корпус
- Вбудована кнопка тривоги та вбудований ліхтарик
- 12 годин у режимі розмови
- Підтримка Bluetooth
- Підтримка Shared Call Emulation (SCE)
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |