Snom M10-SC DECT
Модель: M10-SC
3066 грн.
Скорочений опис
Телефон Snom M10 SC призначений для використання з базовою станцією Snom M100 SC та обліковим записом SIP IP. Він поєднує в собі елементарні функції виклику, наприклад, утримання або переклад викликів з кришталево ч...
Читати далі...
Телефон Snom M10 SC призначений для використання з базовою станцією Snom M100 SC та обліковим записом SIP IP. Він поєднує в собі елементарні функції виклику, наприклад, утримання або переклад викликів з кришталево чистою якістю звуку. Завдяки потужному акумулятору пристрій може працювати до 9 годин у режимі розмови або до одного тижня в режимі очікування. 4 світлодіодні функціональні клавіші вільно програмуються, серед іншого, виклики можна розділити на кілька Snom M10 SC завдяки власній функції Snom "Shared Call Emulation", незалежної від провайдера VoIP. У поєднанні з базовою станцією Snom M100 SC можна зареєструвати до десяти Snom M10 SC та здійснювати до 6 SIP-дзвінків одночасно.
Основні характеристики IP-телефону Snom M10 SC:
- Функції очікування та переведення виклику
- Оптимальна якість звуку для чіткої розмови
- Великий екран та клавіатура з підсвічуванням
- Потужний акумулятор: 9 годин у режимі розмови, 7 днів у режимі очікування
- 4 програмовані клавіші для налаштування
- До 10 телефонів та 6 одночасних викликів
- Можливість підключення гарнітури з роз'ємом 2,5 мм
- Бездротове з'єднання пристроїв різних виробників за допомогою протоколу GAP
- TFT РК-дисплей, одноколірний, 1.8 дюйми (90 × 65 пікселів)
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |