Snom D8C
Snom D8C – це модуль розширення для всіх пристроїв серії D8xx. Модуль розширення має великий кольоровий дисплей високої роздільної здатності з дуже зрозумілим інтерфейсом користувача. Під'єднаний до телефону через USB за допомогою plug and play Snom D8C розширює телефони серії D8xx додатковим великим екраном і широким спектром можливостей застосування. За допомогою 20 фізичних (60 віртуальних) вільно програмованих та багатобарвних світлодіодних функціональних клавіш можна, наприклад, швидко визначити статус колег та швидко переадресувати виклик. Якщо відповідна лінія або світлодіодна функціональна лінія спалахує червоним або жовтим кольором, відповідна людина неактивна або зайнята. Якщо потрібно ще повніший огляд, можна підключити до трьох Snom D8C послідовно. Просто підключіть та працюйте через USB. Налаштування Snom D8C завжди дуже простий, або через телефонну систему, або через веб-інтерфейс Snom. Користувач може практично вільно вирішувати, що і як відображати на D8C - Snom підтримує кілька стилів і символів, а також фони, що настроюються!
Основні характеристики модуля розширення Snom D8C:
- 6,86-дюймовий (17,2 см) кольоровий TFT-екран (1280 × 480 пікселів)
- 20 клавіш з інтелектуальним настроюванням
- 60 програмованих кнопок із 3 сторін
- Підключи та працюй
- Можливість розширення за допомогою двох додаткових модулів
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |