Snom D812 Ip Phone
Модель: D812
уточнюйте
Скорочений опис
Snom D812 пропонує відмінне поєднання функціональності та доступності, що робить його ідеальним для компаній, які хочуть надійний комунікаційний пристрій без значних витрат. Завдяки своїй гнучкості, Snom D812 підход...
Читати далі...
Snom D812 пропонує відмінне поєднання функціональності та доступності, що робить його ідеальним для компаній, які хочуть надійний комунікаційний пристрій без значних витрат. Завдяки своїй гнучкості, Snom D812 підходить для різних сценаріїв використання — від малих команд, які потребують ефективного зв’язку, до великих кол-центрів, що потребують стабільної та надійної телефонії. Вибираючи Snom D812, ви отримуєте сучасний продукт, що відповідає високим стандартам, які цінують клієнти Snom у всьому світі. Довговічність, безпека та зручність є нашими пріоритетами, що відображені в цьому пристрої.
Основні характеристики IP-телефону Snom D812:
- 12 SIP акаунтів
- 8 програмованих клавіш з вбудованими світлодіодами
- 2 Gigabit Ethernet портів
- Підтримка PoE
- Антибактеріальний корпус
- Широкосмуговий HD-звук
- Вбудований мікрофон та динамік
- Підтримка IPv6
- Каталог до 10000 записів
- 5-дюймовий кольоровий IPS-дисплей (480 x 272 пікселів)
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |