Snom D717 Ip Phone
Snom D717 – це професійний настільний телефон початкового рівня VoIP-телефонії. IP-телефон Snom D717 оснащений кольоровим дисплеєм з високою роздільною здатністю, що не має аналогів у своєму ціновому сегменті, а також унікальним та інноваційним датчиком яскравості та наближення. Датчик реагує, як тільки рука користувача наближається до дисплея або функціональних клавіш IP-телефону, а потім відображає часто використовувані функції та номери, що викликаються на дисплеї. Крім того, датчик гарантує, що яскравість дисплея телефону завжди регулюється відповідно до поточних умов освітлення в кімнаті. Крім кольорового дисплея з високою роздільною здатністю телефон також оснащений функціональними клавішами з багатобарвними світлодіодними індикаторами, вбудованим гігабітним портом і портом USB, що забезпечує доступ до всіх можливостей підключення. Snom D717 доступний як у чорному, так і білому кольорі. Snom D717 поєднує в собі найсучасніші технології, найкращу якість передачі мови та зрозумілий дизайн в одному пристрої – за неперевершеною ціною.
Особливості
- 6 облікових записів SIP
- 3 програмованих клавіш із вбудованими світлодіодами
- Вбудований датчик освітленості
- Автоматичне затемнення підсвічування
- HD Audio
- 2-х портовий гігабітний комутатор Ethernet (RJ45)
- Підтримка PoE (Ethernet IEEE 802.3af, клас 2)
- Можливість підключення USB-гарнітури
- Можливість підключення розширювального модуля D7
- Підтримка USB-адаптера WLAN
- Функція електронного піднімання трубки (EHS) для бездротових гарнітур
- Двопозиційна підставка: на 46° та 28°
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |