Snom D375 Ip Phone
Snom D375 – це IP-телефон бізнес-класу з чудовою якістю складання від німецького виробника VoIP обладнання. Snom D375 високоякісний VoIP телефон нового покоління з великим кольоровим екраном та додатковим дисплеєм клавіш швидкого доступу. Якість звуку D375 включає нову покращену аудіосистему, яка є особливістю новітньої архітектури Snom та є результатом багаторічного розвитку. Вбудований Bluetooth та високошвидкісний порт USB дозволять користувачам підключати різноманітні аксесуари. Наявність VPN-клієнта для увімкнення додаткового рівня безпеки. Оснащений двома дисплеями високої роздільної здатності. Дисплей функціональних клавіш підтримує чотири віртуальні сторінки, пропонуючи 48 програмованих клавіш. Підтримує 12 SIP акаунта та 12 програмованих клавіш із вбудованими світлодіодами.
Основні характеристики IP-телефону Snom D375:
- 12 SIP облікових записів
- 12 програмованих клавіш із вбудованими світлодіодами (підтримка до 48 призначень)
- 2 Gigabit Ethernet порту
- 1 USB порт
- Вбудований Bluetooth
- Підтримка VPN
- Підтримка IPv6
- Підтримка PoE
- Можливість підключення до 3-х розширювальних модулів D3
- Кольоровий дисплей високої роздільної здатності 4,3”
- Дисплей функціональних клавіш
- Широкосмуговий HD-звук
- Наявність спікерфону
- Телефонна книга на 1000 контактів
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |