Snom A170
Snom A170 - це легка і функціональна DECT гарнітура від німецького виробника VoIP обладнання. Має широкосмуговий динамік та мікрофон з функцією пасивного шумоподавлення. Завдяки трьом різним способам носіння гарнітура гарантує комфорт носіння протягом усього дня.
Snom A170 DECT також має вбудовану функцію EHS. Одним натисканням кнопки ви можете керувати найважливішими функціями - такими як прийняття вхідного дзвінка, відключення звуку мікрофона або збільшення/зменшення гучності. Якщо ваш виклик займе більше часу, ніж очікувалося, у базовому блоці A170 встановлено другу резервну батарею, яку можна активувати в будь-який час, навіть під час розмови. Ще однією зручною функцією є те, що гарнітуру Snom A170 DECT можна підключити до ПК за допомогою вбудованого USB-порту. Простим клацанням перемикача на базовому блоці можна швидко та легко перемикатися між ПК та телефоном.
Основні характеристики DECT гарнітури Snom A170:
Покращений широкосмуговий звук
Мікрофон із пасивним шумозаглушенням
Три варіанти використання (на голові, на шиї, з кріпленням на вусі)
Запасний акумулятор, що розміщується та заряджається на базовій станції
Управління дзвінками на гарнітурі
Оптимізована технологія DECT
Радіус дії до 25м
Можливість підключення до двох пристроїв (телефону Snom та ПК)
Сумісні телефони Snom:
серія Snom D3XX
серія Snom D7XX
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |