SIP-домофон Fanvil i18S
SIP-домофон Fanvil i18S - не дорогий інтерком початкового рівня, який підтримує SIP і PoE. Зроблений з високоміцного алюмінієвого сплаву та має цілісний корпус, що дозволяє повністю захистити пристрій від впливу вологи та пилу (IP65) та від механічних впливів (IK10). i18S може працювати в умовах екстремальних температур від -40 до +70 ℃. Під час дзвінка інтерком ефективно справляється з фоновим шумом, передаючи голос у HD-якості завдяки технології шумоподавлення. Дистанційний доступ до інтерфейсу інтеркому полегшує роботу системного адміністратора під час налаштування мережі. Підтримка двох SIP-ліній дозволяє за допомогою одного інтеркому забезпечувати контроль доступу одразу в дві організації в одному будинку (або одному поверсі). Для цього використовується модифікація Fanvil i18S із двома кнопками виклику (постачається на замовлення). Наявність двох незалежних реле дозволяє керувати відкриттям двох різних дверей. Пристрій сумісний з більшістю популярних IP-АТС та комунікаційних платформ. i18S відрізняється від i12 наявністю HD камери у Fanvil i18S
Основні характеристики:
Підтримка протоколу SIP (RFC3261) та сумісність з основними платформами та АТС
Підтримка відеодзвінків з якістю HD
HD камера
Контроль доступу за викликом
Робоча температура: від -40 ° С до +70 ° С
Захист від вологи та пилу за стандартом IP65
Захист від механічних пошкоджень за стандартом IK10
Детекція спроб злому
Захоплення голосу на відстані до 1,5 метра та функція придушення фонового шуму
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |