SIP-домофон Fanvil i12

В наявності
0
Модель: i12
уточнюйте
Скорочений опис
     SIP-домофон Fanvil i12 - це недорогий інтерком початкового рівня, який підтримує SIP і PoE. Зроблений з високоміцного алюмінієвого сплаву та має цілісний корпус, що дозволяє повністю захистити пристрі... Читати далі...

     SIP-домофон Fanvil i12 - це недорогий інтерком початкового рівня, який підтримує SIP і PoE. Зроблений з високоміцного алюмінієвого сплаву та має цілісний корпус, що дозволяє повністю захистити пристрій від впливу вологи та пилу (IP65) та від механічних впливів (IK10). i12 може працювати в умовах екстремальних температур від -40 до +70 ℃. Під час дзвінка інтерком ефективно справляється з фоновим шумом, передаючи голос у HD-якості завдяки технології шумоподавлення. Дистанційний доступ до інтерфейсу інтеркому полегшує роботу системного адміністратора під час налаштування мережі. Підтримка двох SIP-ліній дозволяє за допомогою одного інтеркому забезпечувати контроль доступу одразу в дві організації в одному будинку (або одному поверсі). Для цього використовується модифікація Fanvil i12 із двома кнопками виклику (постачається на замовлення). Наявність двох незалежних реле дозволяє керувати відкриттям двох різних дверей. Пристрій сумісний з більшістю популярних IP-АТС та комунікаційних платформ.

Основні характеристики:

Підтримка протоколу SIP (RFC3261) та сумісність з основними платформами та АТС
Контроль доступу за викликом
Система оперативного обслуговування та управління
Захоплення голосу на відстані до 1,5 метра
Сумісність з IP-камерами з підтримкою SIP

 

Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок