Шлюз E1 OpenVox DGW-L301
Модель: DGW-L301
29816 грн.
Скорочений опис
OpenVox DGW-L301 T1/E1/PRI – це VoIP-шлюз з відкритим вихідним кодом на основі Asterisk. DGW-L301 з'єднує традиційні телефонні системи з IP-мережами та легко інтегрує VoIP PBX з PSTN. Завдяки зручному графічному інтер...
Читати далі...
OpenVox DGW-L301 T1/E1/PRI – це VoIP-шлюз з відкритим вихідним кодом на основі Asterisk. DGW-L301 з'єднує традиційні телефонні системи з IP-мережами та легко інтегрує VoIP PBX з PSTN. Завдяки зручному графічному інтерфейсу, користувачі можуть легко налаштувати свій індивідуальний шлюз. Також вторинна технологія може бути завершена через AMI (інтерфейс Asterisk управління). Шлюз T1/E1/PRI DGW-L301 підтримує 1 програмно вибраний інтерфейс T1/E1/PRI та підтримує до 30 одночасних викликів.
Короткі технічні характеристики OpenVox DGW-L301:
- 1 Т1/Е1 RJ45
- 2 порти Ethernet 10/100 Мбіт/с
- Максимальна споживана потужність: 3 Вт
- Специфікація джерела живлення: 12 В/1 А
- Робоча вологість: 10% ~ 90% без конденсації
- Робоча температура: 0℃~50℃
- Температура зберігання: -20℃~70℃
Особливості системи:
- Доступний з 1 портом T1/E1, одночасною обробкою до 30 викликів
- Сигналізація: PRI/R2/SS7
- Підтримка нового варіанта R2
- Просте та зручне налаштування через веб-інтерфейс
- Підтримка кодеків: G.711A, G.711U, G.729A, G.722, GSM
- Підтримувані протоколи: SIP, IAX, TCP, UDP, RTP, SSH, HTTP, HTTPS
- Підтримка синхронізації часу NTP та синхронізації часу клієнта
- Підтримка SSH-доступу для фонового керування, командної роботи Asterisk CLI.
- Відкритий інтерфейс API (AMI)
- Підтримка керування групою портів
- Підтримка користувальницьких діалпланів
- Оновлення прошивки по HTTP
- Підтримка статистики дзвінків
- Підтримка TR069
- Підтримка резервного копіювання/завантаження файлу конфігурації
- Сумісність, підтримка Asterisk, Elastix, Freeswitch та малих та середніх платформ IPPBX
SIP-функції:
- Підтримка додавання, зміни та видалення облікових записів SIP
- SIP реєстрація з доменом
- Підтримка кількох реєстрацій SIP
- SIP-акаунти можуть бути зареєстровані на декількох серверах
- Об'єднання різних SIP-транків до групи
- Відповідність SIP (RFC3261)
- DTMF: RFC2833, SIP INFO, INBAND
- Підтримка T.38/наскрізний факс
Маршрутизація:
- Гнучкі налаштування маршрутизації
- Підтримка маніпулювання та фільтрації абонентів, що викликають/викликаються.
- Підтримка груп ліній, керування пріоритетами з'єднувальних ліній
- Підтримка додавання, зміни та видалення маршрутизації
- Угруповання портів E1/T1
- Мережеві функції:
- Тип мережі: статичний IP та DHCP
- IPv4, UDP/TCP, DHCP, TFTP, SCP
- HTTP/HTTPS/SSH
- Підтримка DDNS
- Підтримка команд ping та traceroute в Інтернеті
- Підтримка мережного захоплення в Інтернеті
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |