Шлюз E1 OpenVox DGW-L202

В наявності
0
Модель: DGW-L202
57338 грн.
Скорочений опис
     OpenVox DGW-L202 T1/E1 шлюз - на платформі відкритого коду Asterisk розроблений для операторів зв'язку та Call Центрів. Цей тип шлюзу з'єднує традиційну телефонну систему з IP-мережами та легко інтегр... Читати далі...

     OpenVox DGW-L202 T1/E1 шлюз - на платформі відкритого коду Asterisk розроблений для операторів зв'язку та Call Центрів. Цей тип шлюзу з'єднує традиційну телефонну систему з IP-мережами та легко інтегрує АТС VoIP з ISDN. Графічний інтерфес легко дозволяє налаштувати шлюз. Також вторинна розробка може бути завершена за допомогою AMI (Asterisk Management Interface).

Шлюз DGW-L202 підтримує два T1/E1/PRI інтерфейсу та до 60 одночасних дзвінків.

Області застосування

  • Підключіть застарілі АТС до недорогих послуг VoIP
  • Підключіть застарілі системи УВАТС до віддалених сайтів по приватних каналах VoIP
  • Підключіть системи IP УВАТС до застарілих послуг TDM
  • Поетапний перехід від застарілої АТС до IP АТС
  • Підключіть віртуальні системи до застарілих служб TDM
  • Перекодування при підключенні систем, що використовують різні кодеки
  • Підключення Lync до SIP або застарілих постачальників TDM і SIP або до застарілої УВАТС

Технічні специфікації

  • 2 T1/E1 RJ-48
  • 2 10/100/1000 Мбіт/с Ethernet порту
  • 2 USB 2.0 порту
  • Максимальна потужність: 18W
  • Харчування: 100-240V/AC
  • Вологість: 5%~95% без конденсату
  • Операційна температура: 0℃~70℃
  • Температура зберігання: -40℃~85℃

Особливості системи

  • Доступно 2 порти T1/E1
  • 60 одночасних дзвінків
  • Сигналізація: PRI/R2/SS7
  • Підтримка до 24 країн стандарту R2 сигналізації
  • Підтримка нового R2 варіанта
  • Просте та зручне налаштування через веб-інтерфейс
  • Підтримка кодеків: G.711A, G.711U, G.729A, G.723.1, G.722, GSM
  • Протоколи підтримки: SIP, IAX, TCP, UDP, RTP, SSH, HTTP, HTTPS.
  • Підтримка синхронізації часу NTP та синхронізації часу клієнта
  • Підтримка SSH доступу для фонового керування, Asterisk CLI командна операція
  • Відкритий інтерфейс API (AMI)
  • Підтримка групи портів керування
  • Підтримка качтомних діалпланів
  • Оновлення прошивки по HTTP
  • Статистика дзвінків до служби підтримки
  • Підтримка автоматичного надання
  • Підтримка динамічного показу статусу каналу
  • Підтримка резервного копіювання/завантаження файлу конфігурації
  • Багаторазовий докладний висновок журналу
  • Автоматичне перезавантаження
  • Хороша сумісність, підтримка Asterisk, Elastix, Freeswitch та платформи Small та medium IPPBX
  • Доступно для OEM

SIP Функції

  • Додавання, зміна та видалення облікових записів SIP
  • SIP реєстрація з доменом
  • Підтримка різноманітних SIP реєстрацій:анонімна, реєстрація, як клієнт та сервер
  • SIP облікові записи можуть бути зареєстровані на різних серверах
  • Об'єднання різних SIP транків до групи
  • Сумісний з SIP(RFC3261)
  • DTMF: RFC2833, SIP INFO, INBAND
  • Підтримка T.38/наскрізний факс маршрутизація

Маршрутизація

  • Гнучкі налаштування маршрутизації
  • Підтримка 512 маршрутизації
  • Підтримка абонента, що телефонує/викликається, та фільтрація
  • Підтримка групи з'єднувальних ліній, керування пріоритетами з'єднувальних ліній
  • Підтримка додавання, зміни та видалення маршрутизації
  • Угруповання портів E1/T1
  • Підтримка Failover

Мережеві функції

  • Тип мережі: статичний IP та DHCP
  • IPv4, UDP/TCP, DHCP, TFTP, SCP
  • HTTP/HTTPS/SSH
  • Підтримка DDNS
  • Підтримка команди ping & traceroute у мережі
  • Підтримка захоплення мережі в мережі
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок