Шасі OpenVox VS-GW1202
OpenVox VS-GW1202 – це багатофункціональний і надійний шлюз на сьогоднішній день, в якому є можливість використовувати до двох модулів GSM, FXS, FXO, E1, а також інтегрувати контролер UCP-HDD500 з процесорним модулем CPU2930. Система розроблена для об'єднання великої кількості кодеків та протоколів сигналізації, включаючи G.711A, G.711U, G.729, G.722, G.726, GSM & SIP, щоб максимально скоротити витрати на зв'язок. Завдяки унікальному модульному дизайну шлюзу, користувачі можуть легко змінювати, додавати модулі та SIM-картки. Легке налаштування шлюзу з вбудованим Asterisk дозволить заощадити на покупці ATC для побудови телефонії. Шлюз підтримує відправлення та отримання SMS, масову SMS розсилку та перетворення SMS на email. Шлюзи на 100% сумісні з Asterisk, Elastix, Trixbox, 3CX та FreeSWITCH sip server.
Для поліпшення якості прийому GSM можна опціонально використовувати антену OpenVox ACC1003Plus.
OpenVox VS-GW1202 підтримує розширення у різних комбінаціях:
До 16 аналогових портів (FXS/FXO)
До 8 каналів GSM/3G
До 240 одночасних дзвінків по телефонній лінії PRI (2 модулі ET2004)
До 600 одночасних дзвінків та 1000 користувачів з використанням процесорного модуля CPU2930
Ключові особливості VS-GW1202:
2 слоти для модулів
4-8 GSM каналів
1 SIM картка на 1 GSM канал
2 LAN порту
Quad-Band GSM/GPRS 850/900/1800/1900 MHz
Гаряча заміна модулів та SIM-карт
Підтримка відправки/отримання SMS, масове розсилання
Підтримка перетворення SMS на email
Підтримка визначення номера
Підтримка SIP1.0/2.0, розширені функції SIP
Встановлення швидкого набору
Ідентифікація за PIN
Діапазон температури при зберіганні: -40 - 125℃
Робочий діапазон температур: 0 – 50℃
Джерело живлення: 12В постійний струм / 4А
Максимально споживана потужність: 18W
Розміри: 15см × 4.5см × 19см
Вага: 1,3 Кг (з 2-ма модулями)
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |