Plantronics Voyager B6200 USB-A / Bluetooth
Продуктивність, зручність і універсальність - все це доступно в одному Plantronics Voyager 6200. Чотири ненаправлені мікрофони дозволяють сконцентрувати увагу на вашому голосі і звести до мінімуму відволікаючі звуки. Коли кріплення для носіння на шиї завібрує, щоб сповістити вас про вхідний дзвінок, навушники завжди будуть готові до використання.
Бажаєте, щоб один навушник відтворював звук із вашого телефону, а інший – з настільного ПК? Тепер це можливо. Технологія Multipoint дозволяє одночасно підключати будь-які два пристрої та встановлювати пару з вісьмома пристроями. Крім того, завдяки підтримці дальності передачі Bluetooth класу 1 можна відійти від комп'ютера, планшета або мобільного пристрою без втрати з'єднання.
Налаштуйте гарнітуру за допомогою програмного забезпечення Plantronics Hub для настільних систем. Вибирайте потрібну мову, параметри функцій та оновлюйте вбудоване програмне забезпечення до останньої версії, щоб підтримувати пристрій у актуальному стані. Програмне забезпечення Plantronics Manager Pro забезпечує можливості віддаленого керування, інвентаризації та контролю використання гарнітур для ІТ-фахівців. Відстежуйте стан пристроїв та керуйте їх роботою.
Основні характеристики:
До 16 годин роботи в режимі прослуховування, 9 годин роботи в режимі розмови та 14 днів у режимі очікування
Дальність дії до 30 м
Місткість акумулятора не менше 340 мАг
1.5 години для повної зарядки
Bluetooth 5.0 з BLE; профілі Bluetooth: A2DP, AVRCP, HFP, HSP
Активне шумозаглушення
Технологія SoundGuard DIGITAL забезпечує захист від звуків, рівень яких перевищує 118 дБА
Чотири мікрофони без штанги з підтримкою цифрової обробки сигналу (ЦГЗ)
Вага 56 г
B6200: пристрій сертифікований для використання з Skype для бізнесу.
Гарантія 2 роки
Колір чорний
Програмне забезпечення Plantronics Hub для настільних систем, iOS та Android
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |