Plantronics Savi W8220-M
Plantronics Savi W8220-M дозволяє управляти дзвінками з ПК, з мобільних і стаціонарних телефонів, легко перемикаючись між ними. Елементи керування одним дотиком, такі як відповідь на виклик / завершення виклику, збільшення / зменшення гучності та відключення звуку, дозволяють керувати викликами з будь-якого підключеного пристрою в межах діапазону роумінгу (до 180 м). Зручні голосові підказки повідомляють вас про статус відключення звуку, межі діапазону роумінгу і т.д.
Plantronics Savi W8220-M забезпечує високоякісний стереозвук, незалежно від того, чи телефонуєте ви клієнтам чи колегам чи слухаєте музику. Активне шумозаглушення (ANC) блокує шум фону, тому ви завжди можете зосередитися на тому, що для вас важливо. А за допомогою Plantronics Hub ви зможете перевірити час розмови, вибрати бажані мовні налаштування, налаштувати сповіщення про виклик та вимкнення звуку.
Основні характеристики:
Управління викликами на ПК, мобільних та стаціонарних телефонах
Функція активного шумоподавлення (ANC)
Оголов'я з двома навушниками
Технологія DECT забезпечує високу якість звуку для бізнесу із підтримкою стереозвучання Hi-Fi
Свобода переміщення на відстань до 180 м завдяки підтримці бездротового підключення DECT
Конференц-дзвінки за участю чотирьох користувачів з гарнітурами Savi
Удосконалена технологія цифрової обробки сигналу, що забезпечує природніше звучання голосу
Керування дзвінками одним дотиком для отримання/завершення дзвінка, регулювання гучності та вимкнення звуку на різних пристроях
До 13 години роботи в режимі розмови без підзарядки
Енергозберігаюча адаптивна система живлення забезпечує більший час роботи в режимі розмови та очікування
Автоматичне сполучення гарнітури шляхом встановлення в док-станцію
Голосові підказки для оповіщення про відключення мікрофона, перебування поза зоною дії
Перемикання аудіосигналу між гарнітурою та мобільним телефоном, натиснувши кнопку
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |