Модуль Digium VPMOCT064
На відміну від тих користувачів Asterisk, які використовують аналогові плати для підключення до телефонної мережі, а отже, 2-х провідні лінії, користувачі цифрових каналів у теорії не повинні стикатися з проблемою відлуння. Однак, на практиці такі ситуації трапляються, і пов'язано це з незбалансованими підсилювачами сигналу (гібридами), розташованими на другому кінці каналу зв'язку.
Для таких випадків Digium пропонує використовувати апаратний модуль ехо-компенсації VPMOCT064 для 2-х портових плат, який дозволяє ефективно придушувати луну по всіх 64 каналах. Модуль апаратного ехо-придушення Digium VPMOCT064 використовується в поєднанні з наступними платами:
- Digium TE205P - у поєднанні з модулем плата називається TE207P.
- Digium TE210P - разом з модулем плата поставляється як TE212P.
- Digium TE220, маркована як TE220B при поставці з модулем VPMOCT064.
Таким чином, завдяки використанню модуля апаратного відлуння, якість голосу залишається завжди на чудовому рівні, незважаючи на пікові навантаження на центральний процесор (CPU), що особливо важливо при великих навантаженнях на E1 потоках.
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |