Модуль Digium VPMADT032 Echo
Digium VPMADT032 Echo — 32-канальний модуль ехоподавлення, призначений для використання з 8- та 24-портовими аналоговими платами Digium, а також з комплектами TDM800P і TDM2400P.
Модуль ехокомпенсації VPMADT032 застосовується з платами IP-телефонії Digium та забезпечує усунення відлуння з довжиною хвоста до 128 мс (1024 відліки) одночасно для всіх портів плати. Для серверів IP-PBX Asterisk, підключених до телефонних мереж загального користування (ТФОП) через аналогові лінії, однією з основних проблем була і залишається «гібридна луна» — відлуння, що виникає через різницю навантажень у двопровідних та чотирипровідних телефонних ланцюгах. Воно проявляється у вигляді затриманого та спотвореного відображення голосу абонента Asterisk під час розмови з абонентами ТФОП.
Цей модуль є заміною застарілого VPM100M, який підтримував довжину хвоста лише до 32 мс. VPMADT032 повністю відповідає специфікації G.168 і працює на базі технології Digium HPEC. На відміну від програмних рішень, модуль не залежить від продуктивності чи завантаженості центрального процесора системи.
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |