Модуль Digium VPMADT032 Echo
Digium VPMADT032 Echo - 32 - канальний модуль ехоподавлення, який призначений для використання 8- та 24-портовими аналоговими платами Digium, наборами TDM800P та TDM2400P
Модуль ехокомпенсації VPMADT032 використовується з платами IP телефонії Digium і забезпечує усунення відлуння на довжині хвістів до 128 мс (1024 відліки) одночасно для всіх портів плати. Для всіх серверів IP-PBX Asterisk, підключених до телефонних мереж загального користування (ТФОП) за аналоговими лініями, основною проблемою було і залишається "гібридна луна" - луна, що виходить через різницю навантажень у двопровідних і чотирипровідних телефонних ланцюгах. Відлуння з'являється у вигляді затриманого та спотвореного відображення голосу абонента IP-PBX Asterisk під час розмови з абонентами ТФОП.
Цей модуль є заміною застарілому модулю ехокомпенсації VPM100M, який міг запропонувати обробку "хвостів" лише до 32 мс. VPMADT032 повністю підтримує специфікацію G.168 та заснований на програмі Digium HPEC. VPMADT032 незалежний від продуктивності та завантаженості центрального процесора системи, на відміну від програмних рішень.
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |