Jabra EVOLVE 30 Stereo MS, USB-C (5399-823-389)
Jabra Evolve 30 MS Stereo USB (5399-823-309) – гарнітура на два вуха з амбушюрами зі шкірозамінника, підключення через USB-C або mini Jack 3,5 мм, наявність кнопки відповіді та регулювання звуку на шнурі гарнітури. Укомплектований м'яким чохлом. Сертифіковано для Microsoft Skype for Business/Lync
Jabra Evolve 30 – це серія професійних гарнітур з різними варіантами підключення та відмінним звучанням мови та музики.
Простий доступ до найбільш часто використовуваних функцій, таких як регулювання гучності та вимкнення звуку. Підключайте гарнітуру до ПК по USB-C або за допомогою 3,5 мм роз'єму до персонального пристрою, наприклад смартфона або планшета, щоб працювати і слухати музику, де завгодно. За допомогою блоку керування можна також відповідати на дзвінки та завершувати розмови. Мікрофон із функцією шумозаглушення усуває фонові шуми. Конструкція амбушюр забезпечує зниження високочастотних шумів.
Основні характеристики Jabra Evolve 30 MS Stereo USB (5399-823-309):
- Гарнітура на два вуха
- Підключення по USB-C або mini Jack 3,5 мм
- Блок для зручного керування викликами
- Швидке підключення «Plug-and-play»
- Пасивне шумозаглушення
- Мікрофон з функцією максимально ефективного шумоподавлення
- Evolve 30 упакована в м'який чохол
- Сертифіковано для Microsoft Skype for Business/Lync (MS)
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |