Jabra Speak 750 MS Teams (7700-309)
Jabra Speak 750 MS Teams (7700-309) - спікерфон преміум-класу для голосових конференцій до 6 учасників та прослуховування музики. HiFi звук, всеспрямований мікрофон, робота від акумулятора до 15ч., Радіус до 30м при підключенні до ПК через LINK 370, до 10м з мобільним пристроєм. Можливість бездротового підключення додаткового Speak 750 для стерео та збільшення кількості учасників конференції до 12 чол. У комплекті: Bluetooth-USB адаптер LINK 370, чохол для транспортування. Сертифіковано для Microsoft Skype for Business/Lync
Не відстаючи від вимог сучасного світу, модель Jabra Speak 750 MS Teams для Microsoft Teams оснащена спеціальною кнопкою Microsoft Teams зі світлодіодом поряд з нею. Кнопка Microsoft Teams горить фіолетовим кольором і світлодіод блимає білим за наявності сповіщень. Натисніть кнопку Microsoft Teams, щоб приєднатися до зборів або переглянути дзвінки, пропущені дзвінки та повідомлення в голосовій пошті.
Jabra Speak 750 - спікерфон преміум класу з високою якістю звучання мови та музики у компактній конструкції. Перший по-справжньому професійний та персональний пристрій для конференцій з динаміком HiFi для кришталево чистого звуку під час розмови та прослуховування музики.
- Кількість учасниківдо 4
- Тип підключенняUSB, Bluetooth (дод. опція з Link370)
- МікрофонВсеспрямований
- Кількість учасниківдо 6
- Тип підключенняUSB, Bluetooth (дод. опція з Link370)
- МікрофонВсеспрямований
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |