Jabra Speak 510 MS (7510-109)
Jabra Speak 510 MS (7510-109) – портативний Bluetooth-USB-спікерфон базового рівня для конференцій. 360-градусів мікрофон, видалення луни та шуму, Plug&Play з'єднання, mute та регулювання звуку на сенсорній панелі, широкосмугове звучання (150 – 6.800 Hz), до 15 годин у режимі розмови, Bluetooth – радіус до 30 метрів. Смарт-кнопка активується через Jabra Direct (Version B). Сертифіковано для Microsoft Skype for Business/Lync.
Jabra Speak 510 - простий у використанні персональний спікерфон для організації сеансів конференц-зв'язку. Підключення USB або Bluetooth дозволяє проводити плідні наради в будь-якому місці, в будь-який час. За допомогою USB-адаптера Jabra Link 370 (опція), що забезпечує свободу бездротового спілкування в діапазоні до 30 метрів. У комплект входить захисний чохол для використання у поїздках.
- Кількість учасниківдо 4
- Тип підключенняUSB, Bluetooth (дод. опція з Link370)
- МікрофонВсеспрямований
- Кількість учасниківдо 6
- Тип підключенняUSB, Bluetooth (дод. опція з Link370)
- МікрофонВсеспрямований
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |