Jabra Speak 410 UC (7410-209)
Модель: 7410-209
Артикул: 7410-209
уточнюйте
Скорочений опис
Jabra Speak 410 UC (7410-209) – портативний USB-спікерфон базового рівня для конференцій. 360-градусів мікрофон, видалення луни та шуму, Plug&Play з'єднання, mute та регулювання звуку на сенсорн...
Читати далі...
Jabra Speak 410 UC (7410-209) – портативний USB-спікерфон базового рівня для конференцій. 360-градусів мікрофон, видалення луни та шуму, Plug&Play з'єднання, mute та регулювання звуку на сенсорній панелі, широкосмугове звучання (150 - 6.800 Hz). Смарт-кнопка активується через Jabra Direct (Version B).
Jabra Speak 410 - призначений для тих, кому потрібен простий у використанні персональний спікерфон для конференц-зв'язку з компактним, портативним дизайном. Підключається по USB і має кришталево чистий звук для учасників сеансу конференцзв'язку, що знаходяться в приміщенні, в кількості до чотирьох. Завдяки всеспрямованому мікрофону звучання мови є чітким всім учасників.
- Кількість учасниківдо 4
- Тип підключенняUSB, Bluetooth (дод. опція з Link370)
- МікрофонВсеспрямований
- Кількість учасниківдо 6
- Тип підключенняUSB, Bluetooth (дод. опція з Link370)
- МікрофонВсеспрямований
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |