Jabra Evolve 65 MS Mono (6593-823-309)
Jabra Evolve 65 MS Mono (6593-823-309) – гарнітура на одне вухо з амбушюрами зі шкірозамінника, індикатор зайнятості, підключення через Bluetooth-USB-адаптер Jabra Link 370 (бездротовий зв'язок у радіусі до 30 м), наявність кнопки відповіді звуку на гарнітурі, штанга мікрофона міститься в паз оголов'я, вбудований NFC. Укомплектований м'яким чохлом. Сертифіковано для Microsoft Skype for Business/Lync.
Jabra Evolve 65 – це серія професійних гарнітур із бездротовим підключенням до двох пристроїв та відмінним звучанням мови та музики.
Можливість бездротового з'єднання Bluetooth (у комплект також входить USB-адаптер Jabra Link 370 для ПК) або безпосередньо за допомогою USB-кабелю. Подвійне підключення дозволяє одночасно з'єднати гарнітуру з комп'ютером та іншим пристроєм Bluetooth, так що ви зможете відповісти на виклик на будь-якому з них. До 10 години роботи в режимі розмови на одній зарядці. Також можна підключити USB-кабель та заряджати акумулятор під час використання гарнітури. Простий доступ до найбільш часто використовуваних функцій, таких як регулювання гучності та відключення звуку прямо на гарнітурі. Індикатор вмикається автоматично під час розмови телефоном, показуючи колегам, що ви зайняті. Крім того, користувач може увімкнути його вручну, щоб його не турбували. Мікрофон із функцією шумозаглушення усуває фонові шуми. Конструкція амбушюр забезпечує зниження високочастотних шумів.
Основні характеристики Jabra Evolve 65 MS Mono (6593-823-309):
- Гарнітура на одне вухо
- Амбушюри зі шкірозамінника
- Підключення Bluetooth-USB-адаптер Jabra Link 370
- До 10 годин роботи в режимі розмови
- Індикатор зайнятості
- Штанга мікрофона міститься в паз оголов'я
- Швидке підключення «Plug-and-play»
- Пасивне шумозаглушення
- Мікрофон з функцією максимально ефективного шумоподавлення
- Сертифіковано для Microsoft Skype for Business/Lync (MS)
- ДинамикиДва наушника (Duo)
- Оптимизирована дляSkype for Business
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |