Jabra Evolve 40 MS Stereo (6399-823-109)
Jabra Evolve 40 MS Stereo USB (6399-823-109) – гарнітура на два вуха з амбушюрами зі шкірозамінника, індикатор зайнятості, підключення через USB або mini Jack 3,5 мм, наявність кнопки відповіді та регулювання звуку на шнурі гарнітури, штанга мікрофона паз оголов'я. Укомплектований м'яким чохлом. Сертифіковано для Microsoft Skype for Business/Lync.
Jabra Evolve 40 – це серія професійних гарнітур із різними варіантами підключення та відмінним звучанням мови та музики, що дозволяє підвищити продуктивність праці.
Інтелектуальна переадресація виклику Jabra Intelligent Call Transfer дозволяє передавати виклики через Skype for Business та Lync, встановленим на комп'ютері, на свій смартфон, використовуючи інтелектуальну переадресацію виклику. Простий доступ до найбільш часто використовуваних функцій, таких як регулювання гучності та вимкнення звуку. За допомогою блоку керування можна також відповідати на дзвінки та завершувати розмови. Звичний 3,5 мм роз'єм дозволяє користувачам підключати свої персональні пристрої, такі як смартфон або планшет, щоб працювати та слухати музику де завгодно. Індикатор вмикається автоматично під час розмови телефоном, показуючи колегам, що ви зайняті. Крім того, користувач може увімкнути його вручну, щоб його не турбували. Мікрофон із функцією шумозаглушення усуває фонові шуми. Конструкція амбушюр забезпечує зниження високочастотних шумів.
Основні характеристики Jabra Evolve 40 MS Stereo USB (6399-823-109):
- Гарнітура на два вуха
- Амбушюри зі шкірозамінника
- Підключення по USB та mini jack 3.5mm
- Переадресація виклику Jabra Intelligent Call Transfer
- Індикатор зайнятості
- Штанга мікрофона міститься в паз оголов'я
- Блок для зручного керування викликами
- Швидке підключення «Plug-and-play»
- Пасивне шумозаглушення
- Мікрофон з функцією максимально ефективного шумоподавлення
- Сертифіковано для Microsoft Skype for Business/Lync (MS)
- ДинамікиОдин навушник (Mono)
- Оптимізована дляUnified Communication
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |