Jabra BIZ 2400 II Duo QD MS (2489-820-209)
Jabra BIZ 2400 II Duo QD MS (2489-820-209) - гарнітура на два вуха з амбушюрами зі шкірозамінника, пасивне шумозаглушення, новий дизайн штанги, мікрофона та оголов'я, знімна м'яка обробка оголов'я, обертання штанги мікрофону QD підключення. Сертифіковано для Microsoft Skype for Business/Lync.
Jabra BIZ 2400 – це оновлена серія професійних гарнітур, що забезпечують чудове звучання для обох співрозмовників. На 40% легше в порівнянні з висококласними гарнітурами конкурентів, оголов'я та амбушюри виконані з м'якої штучної шкіри. Конструкція гарнітури дуже надійна: провід армований, а штангу мікрофона практично неможливо зламати. Гарнітури ідеально підходять для контакт-центрів, вимоги яких – ефективність та висока продуктивність. Три варіанти носіння для моногарнітури та варіант із оголов'ям для гарнітур Duo. Конструкція Jabra Biz 2400 дозволяє гарнітурі витримувати складні умови експлуатації в контактному центрі, що інтенсивно працює. Широкосмуговий аудіодіапазон HD voice дозволяє розуміти кожне слово співрозмовника. Спеціально розроблені фільтри шумоподавлення в мікрофоні Air Shock усувають шум дихання та тріск. Інтуїтивно зрозумілий блок керування викликами на гарнітурі. Штангу мікрофона можна повертати на 360 °, не побоюючись зламати. Шнур посилений кевларовою ниткою підвищення міцності. Завдяки цьому він легко зможе витримати щоденні навантаження.
Основні характеристики Jabra BIZ 2400 II Duo QD MS (2489-820-209):
- Гарнітура на два вуха з амбушюрами зі шкірозамінника
- Підключення за QD (Quick Disconnect)
- Мікрофон з функцією шумоподавлення та широкосмуговий аудіодіапазон HD Voice
- Міцна конструкція - з штангою мікрофона, що повертається на 360°
- Шнур посилено кевларовою ниткою
- Сертифіковано для Microsoft Skype for Business/Lync
- ДинамікиОдин навушник (Mono)
- Оптимізована дляSkype for Business
- ДинамікиДва навушники (Duo)
- Оптимізована дляSkype for Business
- ДинамікиОдин навушник (Mono)
- Оптимізована дляSkype for Business
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |