Jabra BIZ 2300 Duo QD MS (2389-820-109)
Jabra BIZ 2300 Duo QD MS (2389-820-109) - гарнітура на два вуха з поролоновими гіпоалергенними амбушюрами, підключення через QD, широкосмуговий звук, гнучка штанга мікрофона з кутом обертання 360˚, посилений кевларовий кабель. Сертифіковано для Microsoft Skype for Business/Lync.
Jabra BIZ 2300 - це серія професійних гарнітур для контакт центру, призначена для фахівців, які розмовляють по телефону більшу частину робочого часу. Гарнітури ідеально підходять для контакт-центрів, вимоги яких – ефективність та висока продуктивність. Конструкція Jabra Biz 2300 дозволяє гарнітурі витримувати складні умови експлуатації в контактному центрі, що інтенсивно працює, а це означає менше замін гарнітур, менший час простою для вас і вашої команди і зниження сукупної вартості володіння. Широкосмуговий аудіодіапазон HD voice дозволяє розуміти кожне слово співрозмовника. Спеціально розроблені фільтри шумоподавлення в мікрофоні Air Shock усувають шум дихання та тріск. Інтуїтивно зрозумілий блок керування викликами на гарнітурі. Штангу мікрофона можна повертати на 360 °, не побоюючись зламати. Шнур посилений кевларовою ниткою підвищення міцності. Завдяки цьому він легко зможе витримати щоденні навантаження.
Основні характеристики Jabra BIZ 2300 Duo QD MS (2389-820-109):
- Гарнітура на два вуха з гіпоалергенними амбушюрами
- Підключення за QD (Quick Disconnect)
- Мікрофон з функцією шумоподавлення та широкосмуговий аудіодіапазон HD Voice
- Надлегка конструкція, всього 49г.
- Міцна конструкція - з штангою мікрофона, що повертається на 360°
- Шнур посилено кевларовою ниткою
- Сертифіковано для Microsoft Skype for Business/Lync
- ДинамікиОдин навушник (Mono)
- Оптимізована дляSkype for Business
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |