Jabra BIZ 1500 Duo QD (1519-0154)
Jabra BIZ 1500 Duo QD (1519-0154) - гарнітура на два вуха з поролоновими амбушюрами, підключення через QD, широкосмуговий звук, гнучка штанга мікрофона, наявність кнопки відповіді та регулювання звуку на шнурі гарнітури.
Jabra BIZ 1500 - це серія недорогих професійних дротових гарнітур початкового рівня. Гарнітури відмінно підходять для контакт-центрів, вимоги яких – ефективність та невисока вартість обладнання. Технологія шумозаглушення знижує фоновий шум, забезпечуючи клієнтам найкраще враження від кожної розмови зі співробітниками контактного центру. Цифрова обробка сигналів (DSP) знижує шум фону і видаляє відлуння. Вона також захищає користувача від раптових піків гучності. Кришталево чистий звук при спілкуванні без нерозуміння завдяки функції передачі голосу у форматі HD Voice. Інтуїтивно зрозумілий блок керування викликами на гарнітурі. Штанга мікрофона, що обертається на 270˚, легко встановлюється в зручне для користувача положення без ризику поломки.
Основні характеристики Jabra BIZ 1500 Duo QD (1519-0154):
- Гарнітура на два вуха
- Підключення за QD (Quick Disconnect)
- Мікрофон з функцією шумоподавлення та широкосмуговий аудіодіапазон HD Voice
- Комфорт протягом усього дня – поролонові амбушюри відводять тепло від вух.
- Міцна конструкція - з штангою мікрофона, що повертається на 270°
Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення | Base | Premium | Enterprise |
---|---|---|---|
Консультації по встановленню та налагодженню | ✓ | ✓ | ✓ |
Консультації по функціональним можливостям | ✓ | ✓ | ✓ |
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень | ✓ | ✓ | ✓ |
Закріплення персонального сертифікованого фахівця | - | ✓ | ✓ |
Надання нових версій ПЗ: - установка (на вимогу) - установка (оповіщення за датою виходу) |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці: - з підключенням по віддаленому доступу |
✓ - |
✓ ✓ |
✓ ✓ |
Виїзд фахівця на об`єкт | - | - | ✓ |
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням | - | - | ✓ |
Підключення представників виробника з послугами перекладача | - | - | ✓ |
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника | - | - | ✓ |
Технічна підтримка 24/7 | ✓ | ✓ | ✓ |
Швидкість реагування на звернення в робочі дні | 16 годин | 8 годин | 2 години |
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом | 10 днів | 5 днів | 1 день |
Підмінний фонд обладнання протягом | 5 днів | 2 днів | 2 днів |