IP-телефон Sangoma S206

В наявності
0
Модель: S206
уточнюйте
Скорочений опис
     IP-телефон Sangoma S206 розроблений для підприємств з телефонними системами PBXact, яким потрібний IP-телефон початкового рівня для базового використання, але з розширеними функціями та за доступною ц... Читати далі...

     IP-телефон Sangoma S206 розроблений для підприємств з телефонними системами PBXact, яким потрібний IP-телефон початкового рівня для базового використання, але з розширеними функціями та за доступною ціною. Він підтримує два (2) облікові записи Session Initiation Protocol (SIP), повнодуплексний спікерфон і має графічний РК-дисплей з підсвічуванням 128 x 40 пікселів. Автоматична ініціалізація Zero-Touch полегшує налаштування. Вбудований VPN.

Основні особливості Sangoma S206:

Графічний РК-дисплей 128 x 40 пікселів з підсвічуванням
Світлодіод для індикації виклику та очікуваного повідомлення
Світяться світлодіоди для інформації про стан лінії
2x SIP-акаунта
2х 10/100 порту
1x RJ9 (4P4C) телефонний порт
2 лінії
Утримання виклику, відключення звуку, не турбувати
Переадресація дзвінка, очікування дзвінка, переадресація дзвінка
Живлення 5 В/1,2 А

Модель

S705

S505

S406

S305

S206

Дисплей

4.3 дюйми, кольоровий

3.5 дюйми, кольоровий

2.7 дюйма, з підсвічуванням

192x64 пікселів, з підсвічуванням

128x40 пікселів, з підсвічуванням

SIP / лінії

6

4

3

2

2

Кнопки швидкого доступу

До 9 клавіш, 45 контактів

До 7 клавіш, 35 контактів

До 5 клавіш, 25 контактів

До 3 клавіш, 15 контактів

До 1 кнопки, 1 контакт

LAN та ПК порт

10/100/1000

10/100/1000

10/100/1000

10/100

10/100

Вбудовані програми

Так

Так

Так

Так

Ні

Bluetooth & WiFi

Так

Ні

Ні

Ні

Ні

Живлення PoE

Так

Так

Так

Так

Так

Модуль розширення (SideCar)

Так

Так

Ні

Ні

Ні

Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок