IP-телефон Sangoma D80

В наявності
0
Модель: D80
уточнюйте
Скорочений опис
IP-телефон Sangoma D80 – революційний IP-телефон від Sangoma з повністю сенсорним екраном, без фізичних кнопок. Він оснащений 7-дюймовим HD-дисплеєм із сенсорним екраном, має 100 записів швидкого набору, індикатор ... Читати далі...

IP-телефон Sangoma D80 – революційний IP-телефон від Sangoma з повністю сенсорним екраном, без фізичних кнопок. Він оснащений 7-дюймовим HD-дисплеєм із сенсорним екраном, має 100 записів швидкого набору, індикатор зайнятості (BLF), 2 гігабітні мережеві порти 10/100/1000 Мбіт/с. D80 оптимізований для сенсорного керування та ідеально підходить для всіх користувачів, яким потрібен простий у використанні інтерфейс із найвищим рівнем якості. Sangoma D80 забезпечує повністю інтегрований інтерфейс, надаючи користувачам безпрецедентний рівень функціональності з простою, гнучкою та надійною обробкою викликів.

Особливості Sangoma D80:

100 записів швидкого набору
Кольоровий дисплей 7,0 дюймів, 800 x 1280 пікселів
РК дисплей
6 ліній, 6 SIP
2-колірний світлодіодний індикатор
Контроль гучності
4P4C (RJ-9) роз'єм для трубки/гарнітури
2 порти 10/100/1000 Мбіт/с
Живлення 5 В

Розширена гарантія апаратного та програмного забезпечення Base Premium Enterprise
Консультації по встановленню та налагодженню
Консультації по функціональним можливостям
Аналіз існуючої програмно-апаратної інфраструктури замовника з метою визначення оптимальної стратегії впровадження нових рішень
Закріплення персонального сертифікованого фахівця -
Надання нових версій ПЗ:
- установка (на вимогу)
- установка (оповіщення за датою виходу)

-


Виявлення дефектів в обладнанні або в ПЗ і консультація по установці:
- з підключенням по віддаленому доступу

-


Виїзд фахівця на об`єкт - -
Навчання співробітників по работі з обладнанням або програмним забезпеченням - -
Підключення представників виробника з послугами перекладача - -
Можливість впровадження персональних змін в прошивку обладнання, із залученням представників виробника - -
Технічна підтримка 24/7
Швидкість реагування на звернення в робочі дні 16 годин 8 годин 2 години
Заміна RMA обладнання після діагностики фахівцем протягом 10 днів 5 днів 1 день
Підмінний фонд обладнання протягом 5 днів 2 днів 2 днів

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.
icon_teleg Telegram icon_callback Дзвінок